Фізична культура
Любі діти! Робіть гімнастику для очей! Кожні 1,5-2 години роботи за комп‘ютером - фізкультура уха або гімнастика для очей! Будьте здорові!
Хімія 7 клас(1.04)
Урок 4: Тема: Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин
. § 23 (повторити).
Домашнє завдання для 7х класів з біології(1.04)
Вчитель Котова Л.І
1. Параграф 45-46
2. с.201-202 усно
3. В друкованому зошиті заповнити всі сторінки з теми «Індивідуальний розвиток тварин» «Тривалість життя та ріст тварин»
30.03 - 10.04
Фізика, 7 клас
Урок № 3
Продивитися опорний конспект «Сила тертя», який надішле класний керівник і зробити для себе нотатки. Формули, за допомогою яких визначаються сили, виписати та вивчити. Розбираємо задачі, які розв язані в параграфі ( стор.144 ).
Урок №4
Параграф 22. Тиск твердих тіл. Сила тиску.
Прочитати, зробити план-конспект параграфа, розібратися в задачі ( стор.152 ).
Спробувати розв язати задачі з вправи 22( 4-5).
Уроки №5-6
Параграфи 23-24. Тиск рідин і газів. Закон Паскаля. Гідростатичний тиск.
Прочитати, роздивитися розв язання задач (стор.162)
Можна подивитися в інтернеті прояви різних видів тиску, врахування тиску в природі, побуті, виробництві, техніці.
Англійська мова, 7 клас 1.04- 4.04
Вчитель Брусенська Т.Г.
На 01.04.2020
1. Вправа 1, стор.110 – в підручнику (в зошит)
2. Вправа 2, стор.110 – читати, перекладати ( в підручнику )
3. WB Вправа 11, стор.107
На 02.04.2020
1. Вправа 3, 4, стор.110 – в підручнику
2. Вправа 5, стор.110 - письмово (в зошит)
3. WB Вправа 12, стор.107
На 04.04.2020
1. Вправа 6, стор.110 – письмово (в зошит)
2. Вправа 9, стор.111 – письмово (в зошит)
3. Вправа 8, стор.111 – читати, перекладати
4. WB Вправа 13, стор.107
Хімія 7 клас
Урок 1 : Тема: Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. § 24 , табл. 5 написати в зошит та вивчити.
Урок 2 : Тема: Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. § 24, табл.6 написати в зошит та вивчити.
Урок 3: Тема: Поняття про індикатори. § 24, табл. 7 написати в зошит та вивчити. Правила та рівняння з § 24 переписати в зошит.
Інформатика
Прочитати р. 4.6 стор. 141,
Дайте вiдповiдi на запитання стор 150
Питання 2 письмово у зошит
Пройти тест 4.6 wym-1584770544336
Електрона пошта вчителя:it59.zp@gmail.com
Біологія 7 клас
Урок №1
Параграф 39-40
Прочитати, заповнити відповіді до теми сторінки в зошитах.
Урок №2
Параграф 41.
Дати відповіді на питання , розфарбувати малюнки.
Англійська мова , групи Колодяжної О.В., Шуліченко Т.П.
ЗАВДАННЯ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ДЛЯ 7 – а, 7 – б класів.
Урок 1. Тема «Утворення Галицько – Волинської держави».
Працювати з параграфом 14, 16.
1. Прочитати параграфи 14, 16.
2. Визначити і записати основні причини об’єднання в одну державу.
3. Скласти історичний портрет Романа Мстиславовича та його сина Данила Романовича.
Як скласти історичний портрет?
1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?
1.1. Де і коли він народився?
1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
1.3. Як формувалися його погляди?
2. Особисті якості й риси характеру.
2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?
2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?
3. Діяльність історичного діяча.
3.1. Схарактеризуйте основні справи його життя.
3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?
3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?
3.4. Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?
3.5. Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.
3.6. За що людство пам'ятає цю людину?
4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?
4.Заповнити таблицю «Діяльність Романа Мстиславовича та Данила Романовича».
Аспекти діяльності | Роман Мстиславович | Данило Романович |
Внутрішня діяльність | ||
Зовнішня діяльність | ||
Значення діяльності |
Інтернет посилання до уроків:
wym-1584641457507 Уроки історії 7 клас. Галицько-Волинська держава
wym-1584641501005- методичні матеріали для вчителів у рамках проєкту «Якість освіти»
wym-1584641536522- відео уроки з історії України.
Урок 2. Тема: «Монгольська навала. Утворення Золотої Орди».
Працювати з параграфом 15.
1. Прочитати параграф.
2. Описати битву на річці Калка 1223 року.
3. Історичні портрети ханів Чингізхана та Батия.
4. Монгольська навала на Русь та захоплення північно – східних князівств.
5. Золотоординське ярмо. Доповнити схему.
Економічна залежність Політична залежність Військова залежність
6. Дати пояснення термінам: Золота Орда, ярлик, баскак, хан.
7. Вказати причини поразок руських князівств.
8. Вказати наслідки золотоординського панування.
ЗАВДАННЯ З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ДЛЯ 7 –а,б класів.
Урок 1. Тема: «Німеччина».
Працювати за параграфом 15.
1. Прочитати параграф 15.
2. Дати письмові відповіді на запитання ст.178 №1 -7.
Урок 2. Тема: «Країни басейну Середземного моря».
Працювати за параграфом 16.
1. Прочитати параграф 16.
2. Підготувати 10 тестових завдань за матеріалами параграфа(питання і 4 запропоновані відповіді).
3. Пояснити терміни: «Авіньйонський полон», політика непотизму, реконкіста, маври, інквізиція.
Урок 3. Узагальнення.
1. Виконати письмово завдання для тематичного оцінювання на ст. 190 – 192.
2. Виконати завдання на ст. 189 №2,3,6,8,10.
Зарубіжна література 7-А, 7-Б клас
Урок 1 О Генрі « Останній листок » - гімн людині , котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана
Читати твір с. 213-219 , відповідати на питання після тексту с 219-220
Урок 2 Образи дівчат, їхня динаміка. Особливості художньої новели, оповідач.
Читати твір с. 213-219, відповідати на питання після тексту с.219-220
Урок 3 Г Уеллс « Чарівна крамниця ». Точка зору дорослого і дитини в новелі.
Читати твір с. 223-232 , відповідати на питання після тексту с. 232-232
Урок 4 « Дива » та їхне сприйняття персонажами. Оповідач твору. Особливості дитячого світу.
Читати твір с. 223-232, відповідати на питання після твору с.232-232
Урок 5 Рюноске Акутагава « Павутинка ». Майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість.
Читати твір с.235- 237 , відповідати на питання після тексту с.237-238
Русский язык 7 А, 7 Б класс
Урок 1 Урок развития речи. Составление диалогов.
Составить диалог .
Урок 2 Контрольная работа.
Подготовиться к контрольной работе, повторить изученный материал
Урок 3 Урок развития речи .Разговорный и художественный стиль.
Найти в тексте художественной литературы отрывки художественного и разговорного стиля, выписать примеры.
Фізика 7 клас
Урок № 1
Параграф 21 – прочитати, скласти конспект за планом:
1. Означення тертя;
2. Причини виникнення тертя;
3. Види тертя;
4. Корисне та шкідливе тертя, його застосування.
Вправа 21, задача 4.
Урок №2
Завдання для самоперевірки стор.148 (1-8)
Українська мова. 7 клас.
Урок 1. Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.
Переглянути відеоматеріали з теми
wym-1584635839185
wym-1584635873329
&39(вивчити правила); виконати вправи 391(усно), 397(письмово)
Урок 2. Написання прислівників окремо,разом,через дефіс. Написання прислівникових сполук.
&40(опрацювати таблицю, знати написання слів); виконати вправу 411(1) письмово.
Українська література. 7 клас
Урок 1. Ліна Костенко. Духовне багатство – найбільший скарб у житті (« Чайка на крижині», «Крила»).
Переглянути відеоматеріали wym-1584634479796
с.205 підручник, відповідати усно на питання 1-5; вивчити напам’ять вірш « Крила».
Урок 2. Василь Симоненко. Коротко про письменника. Поезії «Лебеді материнства», «Ти знаєш,що ти – людина». Загальнолюдські цінності та ідеї віршів.
Переглянути відеоматеріали wym-1584634514914
wym-1584634544939
wym-1584634614336
с. 206-209 читати; вивчити напам’ять поезію (одну на вибір).
Завдання з німецької мови для учнів 7-Б класу:
Тема «Свята»
Ст.120 – тексти читати,перекладати. Виконати завдання після текстів письмово.
Тема «Природа»
1. Впр.17 ст.164 – читати,перекладати. Незнайомі слова виписати в словник з перекладом.
На питання після тексту дати відповіді.
2. Впр.15 ст.163 – читати,перекладати. Вставити пропущені слова.
3. Ст.175 – вибрати два тексти та опрацювати їх (читати,перекладати).
Впр.2 ст.176 – письмово(дивитись прикладАнглійська мова, 7 А клас
Вчитель Брусенська Т.Г.
На 18.03.2020
1. Вправа 6, стор.107 – усно
2. Вправа 4, стор.107 – письмово (в зошит)
3. Вправа 3, стор.107 – в підручнику
4. WB Вправа 4, стор.105
На 19.03.2020
1. Вправа 1, стор.109 – читати, перекладати
2. Вправа 9, стор.107 - письмово (в зошит)
3. WB Вправа 5, стор.105
На 21.03.2020
1. Вправа 2, стор.109 – усно
2. Вправа 10, стор.107 – письмово (в зошит)
3. Вправа 5, стор.107 – в підручнику
4. WB Вправа 6, стор.105
Алгебра, уроки1,2.
Тема «Функція. Лінійна функція»,готуємось до тестів.
Розділ 4, п.15-18, запитання с.184 (усно)
Завдання 855,856,857,858,859.
Дистанційні освітні платформа з математики :wym-1584542868628
Геометрія , уроки 1,2
Тема «Паралельні прямі. Сума кутів трикутника.»
П.13-18, с.146-148,основні правила повторити, с.158 завдання 502,503.
Тема «Коло та круг»
П.19, завдання 485, 486, 487, 488, 489.
німецька мова 7 – А клас
Фізкультура