Фізична культура

wym-1585999239389

Любі діти! Робіть гімнастику для очей! Кожні 1,5-2 години роботи за комп‘ютером - фізкультура уха або гімнастика для очей! Будьте здорові!


Хімія 7 клас(1.04)

Урок 4: Тема: Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин
. § 23 (повторити).


Домашнє завдання для 7х класів з біології(1.04)

Вчитель Котова Л.І

1. Параграф 45-46

2. с.201-202 усно

3. В друкованому зошиті заповнити всі сторінки з теми «Індивідуальний розвиток тварин» «Тривалість життя та ріст тварин»


30.03 - 10.04

Фізика, 7 клас

Урок № 3

Продивитися опорний конспект «Сила тертя», який надішле класний керівник і зробити для себе нотатки. Формули, за допомогою яких визначаються сили, виписати та вивчити. Розбираємо задачі, які розв язані в параграфі ( стор.144 ).

Урок №4

Параграф 22. Тиск твердих тіл. Сила тиску.

Прочитати, зробити план-конспект параграфа, розібратися в задачі ( стор.152 ).

Спробувати розв язати задачі з вправи 22( 4-5).

Уроки №5-6

Параграфи 23-24. Тиск рідин і газів. Закон Паскаля. Гідростатичний тиск.

Прочитати, роздивитися розв язання задач (стор.162)

Можна подивитися в інтернеті прояви різних видів тиску, врахування тиску в природі, побуті, виробництві, техніці.


Англійська мова, 7 клас 1.04- 4.04

Вчитель Брусенська Т.Г.

На 01.04.2020

1. Вправа 1, стор.110 – в підручнику (в зошит)

2. Вправа 2, стор.110 – читати, перекладати ( в підручнику )

3. WB Вправа 11, стор.107

На 02.04.2020

1. Вправа 3, 4, стор.110 – в підручнику

2. Вправа 5, стор.110 - письмово (в зошит)

3. WB Вправа 12, стор.107

На 04.04.2020

1. Вправа 6, стор.110 – письмово (в зошит)

2. Вправа 9, стор.111 – письмово (в зошит)

3. Вправа 8, стор.111 – читати, перекладати

4. WB Вправа 13, стор.107


Хімія 7 клас

Урок 1 : Тема: Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. § 24 , табл. 5 написати в зошит та вивчити.

Урок 2 : Тема: Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. § 24, табл.6 написати в зошит та вивчити.

Урок 3: Тема: Поняття про індикатори. § 24, табл. 7 написати в зошит та вивчити. Правила та рівняння з § 24 переписати в зошит.

wym-1584986294309


Інформатика

Прочитати р. 4.6 стор. 141,

Дайте вiдповiдi на запитання стор 150

Питання 2 письмово у зошит

Пройти тест 4.6 wym-1584770544336

Електрона пошта вчителя:it59.zp@gmail.com


Біологія 7 клас

Урок №1

Параграф 39-40

Прочитати, заповнити відповіді до теми сторінки в зошитах.

Урок №2

Параграф 41.

Дати відповіді на питання , розфарбувати малюнки.


Англійська мова , групи Колодяжної О.В., Шуліченко Т.П.

wym-1584691309300



ЗАВДАННЯ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ДЛЯ 7 – а, 7 – б класів.

Урок 1. Тема «Утворення Галицько – Волинської держави».

Працювати з параграфом 14, 16.

1. Прочитати параграфи 14, 16.

2. Визначити і записати основні причини об’єднання в одну державу.

3. Скласти історичний портрет Романа Мстиславовича та його сина Данила Романовича.

Як скласти історичний портрет?

1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?

1.1. Де і коли він народився?

1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?

1.3. Як формувалися його погляди?

2. Особисті якості й риси характеру.

2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?

2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?

3. Діяльність історичного діяча.

3.1. Схарактеризуйте основні справи його життя.

3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?

3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?

3.4. Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?

3.5. Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.

3.6. За що людство пам'ятає цю людину?

4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?

4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?

4.Заповнити таблицю «Діяльність Романа Мстиславовича та Данила Романовича».

Аспекти діяльності Роман Мстиславович Данило Романович
Внутрішня діяльність
Зовнішня діяльність
Значення діяльності

Інтернет посилання до уроків:

wym-1584641457507 Уроки історії 7 клас. Галицько-Волинська держава

wym-1584641501005- методичні матеріали для вчителів у рамках проєкту «Якість освіти»

wym-1584641536522- відео уроки з історії України.

Урок 2. Тема: «Монгольська навала. Утворення Золотої Орди».

Працювати з параграфом 15.

1. Прочитати параграф.

2. Описати битву на річці Калка 1223 року.

3. Історичні портрети ханів Чингізхана та Батия.

4. Монгольська навала на Русь та захоплення північно – східних князівств.

5. Золотоординське ярмо. Доповнити схему.

Економічна залежність Політична залежність Військова залежність

6. Дати пояснення термінам: Золота Орда, ярлик, баскак, хан.

7. Вказати причини поразок руських князівств.

8. Вказати наслідки золотоординського панування.


ЗАВДАННЯ З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ДЛЯ 7 –а,б класів.

Урок 1. Тема: «Німеччина».

Працювати за параграфом 15.

1. Прочитати параграф 15.

2. Дати письмові відповіді на запитання ст.178 №1 -7.

Урок 2. Тема: «Країни басейну Середземного моря».

Працювати за параграфом 16.

1. Прочитати параграф 16.

2. Підготувати 10 тестових завдань за матеріалами параграфа(питання і 4 запропоновані відповіді).

3. Пояснити терміни: «Авіньйонський полон», політика непотизму, реконкіста, маври, інквізиція.

Урок 3. Узагальнення.

1. Виконати письмово завдання для тематичного оцінювання на ст. 190 – 192.

2. Виконати завдання на ст. 189 №2,3,6,8,10.


Зарубіжна література 7-А, 7-Б клас

Урок 1 О Генрі « Останній листок » - гімн людині , котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана

Читати твір с. 213-219 , відповідати на питання після тексту с 219-220

Урок 2 Образи дівчат, їхня динаміка. Особливості художньої новели, оповідач.

Читати твір с. 213-219, відповідати на питання після тексту с.219-220

Урок 3 Г Уеллс « Чарівна крамниця ». Точка зору дорослого і дитини в новелі.

Читати твір с. 223-232 , відповідати на питання після тексту с. 232-232

Урок 4 « Дива » та їхне сприйняття персонажами. Оповідач твору. Особливості дитячого світу.

Читати твір с. 223-232, відповідати на питання після твору с.232-232

Урок 5 Рюноске Акутагава « Павутинка ». Майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість.

Читати твір с.235- 237 , відповідати на питання після тексту с.237-238

Русский язык 7 А, 7 Б класс

Урок 1 Урок развития речи. Составление диалогов.

Составить диалог .

Урок 2 Контрольная работа.

Подготовиться к контрольной работе, повторить изученный материал

Урок 3 Урок развития речи .Разговорный и художественный стиль.

Найти в тексте художественной литературы отрывки художественного и разговорного стиля, выписать примеры.


Фізика 7 клас

Урок № 1

Параграф 21 – прочитати, скласти конспект за планом:

1. Означення тертя;

2. Причини виникнення тертя;

3. Види тертя;

4. Корисне та шкідливе тертя, його застосування.

Вправа 21, задача 4.

Урок №2

Завдання для самоперевірки стор.148 (1-8)


Українська мова. 7 клас.

Урок 1. Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.

Переглянути відеоматеріали з теми

wym-1584635839185
wym-1584635873329

&39(вивчити правила); виконати вправи 391(усно), 397(письмово)

Урок 2. Написання прислівників окремо,разом,через дефіс. Написання прислівникових сполук.

&40(опрацювати таблицю, знати написання слів); виконати вправу 411(1) письмово.


Українська література. 7 клас

Урок 1. Ліна Костенко. Духовне багатство – найбільший скарб у житті (« Чайка на крижині», «Крила»).

Переглянути відеоматеріали wym-1584634479796

с.205 підручник, відповідати усно на питання 1-5; вивчити напам’ять вірш « Крила».

Урок 2. Василь Симоненко. Коротко про письменника. Поезії «Лебеді материнства», «Ти знаєш,що ти – людина». Загальнолюдські цінності та ідеї віршів.

Переглянути відеоматеріали wym-1584634514914
wym-1584634544939
wym-1584634614336

с. 206-209 читати; вивчити напам’ять поезію (одну на вибір).


Завдання з німецької мови для учнів 7-Б класу:

Тема «Свята»

Ст.120 – тексти читати,перекладати. Виконати завдання після текстів письмово.

Тема «Природа»

1. Впр.17 ст.164 – читати,перекладати. Незнайомі слова виписати в словник з перекладом.

На питання після тексту дати відповіді.

2. Впр.15 ст.163 – читати,перекладати. Вставити пропущені слова.

3. Ст.175 – вибрати два тексти та опрацювати їх (читати,перекладати).

Впр.2 ст.176 – письмово(дивитись приклад

Англійська мова, 7 А клас

Вчитель Брусенська Т.Г.

На 18.03.2020

1. Вправа 6, стор.107 – усно

2. Вправа 4, стор.107 – письмово (в зошит)

3. Вправа 3, стор.107 – в підручнику

4. WB Вправа 4, стор.105

На 19.03.2020

1. Вправа 1, стор.109 – читати, перекладати

2. Вправа 9, стор.107 - письмово (в зошит)

3. WB Вправа 5, стор.105

На 21.03.2020

1. Вправа 2, стор.109 – усно

2. Вправа 10, стор.107 – письмово (в зошит)

3. Вправа 5, стор.107 – в підручнику

4. WB Вправа 6, стор.105


Алгебра, уроки1,2.

Тема «Функція. Лінійна функція»,готуємось до тестів.

Розділ 4, п.15-18, запитання с.184 (усно)

Завдання 855,856,857,858,859.

Дистанційні освітні платформа з математики :wym-1584542868628

Геометрія , уроки 1,2

Тема «Паралельні прямі. Сума кутів трикутника.»

П.13-18, с.146-148,основні правила повторити, с.158 завдання 502,503.

Тема «Коло та круг»

П.19, завдання 485, 486, 487, 488, 489.


німецька мова 7 – А клас

wym-1584607874977


Фізкультура

wym-1584609113970

Кiлькiсть переглядiв: 691