Фізична культура
Любі діти! Робіть гімнастику для очей! Кожні 1,5-2 години роботи за комп‘ютером - фізкультура уха або гімнастика для очей! Будьте здорові!
Природознавство 5-В клас(1.04)
Урок 5: Тема: Наземно-повітряне середовище. § 40, с 151. питання 2,3, 4(усно) Урок 6: Тема: Водне середовище життя. Грунтове середовище життя. § 41,42
Англійська мова
5 а,б,в клас ( Мартинюк А.А,Капітан Т.Г)на період 12.03-20.03
Unit 4
Урок 1
Вправа 1 стр 58
Вправа 2 стр 58 читати ,перекладати тест Check these word , та незнаймі слова.
Вправа 3 стр 59 прочитати та відповідповісти на запитання
Урок 2
Вправа 4 стр 59 дописати речення
Вправа 5 стр 59 вставити пропущені слова за змістом
Вправа 6 стр 59 замінити слова за змістом
Вправа 7 стр 59 зробити записи під заголовками Place,People,Weather,Clothes,Activies
Вправа 8 стр 59 написати про одне з плем^я
Урок 3
St.B стр 60 вправа 1,2,3,4,5,6
WB стр 34 вправа 1 прочитати та перекласти текс та відповісти на питання
Вправа 2 стр 2 прочитай відповісти на запитання
Вправа 1 стр 35
Вправа 2 стр 35 заповнити пропуски
Вправа 3 стр 35
Урок 4
WB стр 34 вправа 1 прочитати та перекласти текс та відповісти на питання
Вправа 2 стр 2 прочитай відповісти на запитання
Вправа 1 стр 35
Вправа 2 стр 35 заповнити пропуски
Вправа 3 стр 35
Урок 5
St.B стр 61 вправа 7,8,10,11 (написати про свою улюблену пору року)
Урок 6
W.B стр35 вправа 5,6
St.B вправа 1,2, 3,4,5( перекласти правило письмово)
Урок 7
W.B стр 36 вправа 1,2,3 .Вивчити неправильні дієслова до кінця з перекладом
Природознавство 5 -В клас
Урок 1-2: Тема: Умови життя на планеті Земля. Середовище життя, чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи. §38 (читати), с. 141 , питання № 5 письмово.
Урок 3-4: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. § 39 , с. 146 , питання № 2,3 письмово.
Інформатика
Прочитати р. 4.1 стор. 156,
Дайте вiдповiдi на запитання 4 та 5 стор 167
Електрона пошта вчителя:it59.zp@gmail.com
5А,Б, В Українська література
1. Урок
С. Васильченко «У Бур’янах».
· Прочитати оповідання.
· Відповісти на питання.
2. Урок
С. Васильченко «У Бур’янах».
· Переказати зміст оповідання.
3. Урок
Ліричний твір; засоби образної мови:
Вірші
· «За сонцем хмаронька пливе» - читати.
· «Садок вишневий коло хати» - напам’ять.
Зарубіжна література 5 А, 5Б, 5В клас
Урок 1 Особливості художньої мови твору
Читати твір с. 207-229, відповідати на питання після тексту с. 231 , читати с. 230 -231 ( коментарі )
Урок 2 Організація казки як гри ( гра з часом і простором, гра зі словами , гра з правилами)
Читати твір с. 207 -229, відповідати на питання с. 230
Урок 3 Марина Цвєтаєва « Книги в червоній палітурці ».Чарівний світ літератури і мистецтва.
Читати с. 232-233 ( біографія письменниці ) , вірш вивчити напам ять с. 233-236, відповіді на питання с. 236, 237
Русский язык 5 А, 5 Б, 5 В класс
Урок 1 Развитие связной речи . Говорение. Устное сочинение повествовательного характера. Тема « Весна »
Составить устное сочинение по заданной теме
Урок 2 Предложение . Виды предложений по цели высказывания 6: повествовательные, побудительные, вопросительные
Выписать из текста художественной литературы 3 предложения ( 1 – повествовательное, 1- побудительное, 1 – вопросительное)
Завдання з німецької мови для учнів 5-А,5-Б класів:
1. Ст.79-слова записати в словник, перекласти.
2. Впр.1В – читати вголос.
3. Впр.2А – усно.
4. Впр.2В – письмово(дивитись приклад).
5. Впр.3А – письмово(дивитись приклад).
6. Впр.5 ст.80 – письмово(дивитись приклад).
7. Впр.6А,6В ст.80 – усно(повторення пройденого матеріалу).
8. Впр.7А ст. 81 – читати,зрозуміти.
9. Впр.8 ст. 81 – усно.
10. Ст. 85 - повторення пройденого матеріалу
11. Впр. 1,2 ст. 84 – у вигляді тестів; Впр.3 ст.84.
Українська мова
Математика
5 клас уроки1,2,3,4
Пункт 34 . тема «Множення десяткових дробів»,с.213,214,правила, повторити.
Завдання: 935, 936, 937, 938, 948, 950, 952, 953. Готуємось до тестів.
Дистанційні освітні платформа з математики :wym-1584541957949
Англійська мова
учитель Щербань Т.В. Період 16.03-20.03.2020
1) WB. (в кінці підручника без номера сторінки) 3 Vocabulary Bank=VB3, Translator’s Corner Unit 3.
2) WB. (в кінці підручника без номера сторінки) 4 Vocabulary Bank=VB4, Translator’s Corner Unit 4.
3) WB. Grammar Bank Unit 4, pp.94-95-повторити, p. 37, ex. 6,7,8-in the textbook.
4) WB. P.39, ex.1,2,3,4-in the textbook.
5) WB. P.40, ex.1,2,3 (дивитися виконані вправи SB. P.68, ex.1,2,3)