Фізична культура

Любі діти! Зараз ви дуже багато часу проводите за комп‘ютером, бережіть свій зір, робіть гімнастику для очей! Будьте здорові!

wym-1585846402988


Англійська мова 4 клас: Коваль Т.В.(1.04)

Все розписано по дням. Кожен наступний урок починайте з повторення попереднього уроку. Всім нам наснаги и терпіння!

Тема: «In the Park!»

1. Вівторок – 1) Ex 1, page 80 – прописати, пробувати писати диктант.

2) Ex 3, page 81 – олівець

Must – модальне дієслово

must – повинен, у значенні зобов'язаний

mustn’t [mʌs(ə)nt] – заперечна форма

Модальне дієслово MUST. - (Зажати клавішу CTRL та натистнути лівою кнопкою міші для перегляду на YouTube)

3) Ex 1, page 82 (CB) – проговорити (за прикладом)

Вивчити:

Turn off the mobile phone.– вимкнути мобільний телефон.

Put litter in the bin. – викинути сміття у сміттєвий бак.

Walk on the grass. – ходити по траві.

Be quiet [ˈkwʌɪət]. – бути спокійним (поводитися тихо).

Walk the dog. – вигулювати собаку.

Wash the hands. – мити руки.

Take photos – фотографувати.

Eat here – їсти тут.

4) Ex 2, page 82 (CB) – письмово у зошиті шість речень.

2. Середа – 1) Ex 1,2, page 75 (Workbook) – олівець.

2) Ex 1, page 74 (Workbook) – олівець.

3) Ex 1, page 76 (Workbook) – олівець.

4) Ex 2, page 74 (Workbook) – олівець.

5) Виконати тест в Googleclass.

3. Четвер – 1) Ex 3, page 82 (CB) – прослухати, начитати, співати=).

Family and Friends 3 Second Edition Unit 10 In the park! Listening 94 (Зажати клавішу CTRL та натистнути лівою кнопкою міші для перегляду на YouTube)

2) Ex 2, page 76 (Workbook) – олівець.

3) Ex 1-4, page 83 (CB) – прослухати, оівець.

Family and Friends 3 Second Edition Unit 10 In the park! Listening 95

Family and Friends 3 Second Edition Unit 10 In the park! Listening 96

4. П’ятниця – 1) Page 77 (WB) – олівець.


4-в клас. Самокиш Лідія Іванівна

30.03-03.04

  1. Літературне читання.

Прочитати та переказати казку Лесі Українки “Біда навчить”, пройти тест нижче:

1. Яким був горобець:

а) веселим;

б) дурненьким:

в) сміливим

2. Скільки конопляних зерняток знайшов горобчик зі своїм товаришем:

а) сім;

б) шість;

в) три

3. До кого першого за порадою звернувся горобчик:

а) до курки;

б) до крука;

в) до сови

4. До кого по розум послала гава:

а) до бузька;

б) до сови;

в) до зозулі

5.Кому належать слова: “Хто дурнем вродився, той дурнем і згине”:

а) сова;

б) курка;

в) сорока

6. Які слова промовляв крук горобцю:

а) без розуму легше в світі жити та таки й веселіше;

б) не на те я мудра, щоб дурнів розуму навчати;

в) поки біди не знатимеш, то й розуму не матимеш

7. Хто навчив горобчика розуму;

а) сова;

б) крук;

в) біда

2. Українська мова.

- стр. 94 впр.180 спис.2 абзац, утворити форми прикметника

- стр. 106 впр.210 спис., поставити слова у Р. або Зн. відмінках

- стр.115 впр.225 записати математичні вирази словами, вживаючи прийменники від, до

- стр.122 впр.237 скласти за малюнками речення з особовими займенниками, зазначити особу та число займенників

3. Математика.

- стр.110 № 668 знайти частки та виконати перевірки

- стр.110 №-676 побудувати паралелепіпед

- стр.111-№678 розв'язати задачу

- стр.113- 699 розв язати приклади

4. Природознавство

- читати, зробити лепбук з тем: “Австралія”, “Антарктида”

- підготувати по 7-8 запитань до кожної з тем.

5. Я у світі.

- робота в зошитах стр. 11-13

Кiлькiсть переглядiв: 260