Фізична культура
Любі діти! Зараз ви дуже багато часу проводите за комп‘ютером, бережіть свій зір, робіть гімнастику для очей! Будьте здорові!
Англійська мова 4 клас: Коваль Т.В.(1.04)
Все розписано по дням. Кожен наступний урок починайте з повторення попереднього уроку. Всім нам наснаги и терпіння!
Тема: «In the Park!»
1. Вівторок – 1) Ex 1, page 80 – прописати, пробувати писати диктант.
2) Ex 3, page 81 – олівець
Must – модальне дієслово
must – повинен, у значенні зобов'язаний
mustn’t [mʌs(ə)nt] – заперечна форма
Модальне дієслово MUST. - (Зажати клавішу CTRL та натистнути лівою кнопкою міші для перегляду на YouTube)
3) Ex 1, page 82 (CB) – проговорити (за прикладом)
Вивчити:
Turn off the mobile phone.– вимкнути мобільний телефон.
Put litter in the bin. – викинути сміття у сміттєвий бак.
Walk on the grass. – ходити по траві.
Be quiet [ˈkwʌɪət]. – бути спокійним (поводитися тихо).
Walk the dog. – вигулювати собаку.
Wash the hands. – мити руки.
Take photos – фотографувати.
Eat here – їсти тут.
4) Ex 2, page 82 (CB) – письмово у зошиті шість речень.
2. Середа – 1) Ex 1,2, page 75 (Workbook) – олівець.
2) Ex 1, page 74 (Workbook) – олівець.
3) Ex 1, page 76 (Workbook) – олівець.
4) Ex 2, page 74 (Workbook) – олівець.
5) Виконати тест в Googleclass.
3. Четвер – 1) Ex 3, page 82 (CB) – прослухати, начитати, співати=).
Family and Friends 3 Second Edition Unit 10 In the park! Listening 94 (Зажати клавішу CTRL та натистнути лівою кнопкою міші для перегляду на YouTube)
2) Ex 2, page 76 (Workbook) – олівець.
3) Ex 1-4, page 83 (CB) – прослухати, оівець.
Family and Friends 3 Second Edition Unit 10 In the park! Listening 95
Family and Friends 3 Second Edition Unit 10 In the park! Listening 96
4. П’ятниця – 1) Page 77 (WB) – олівець.
4-в клас. Самокиш Лідія Іванівна
30.03-03.04
- Літературне читання.
Прочитати та переказати казку Лесі Українки “Біда навчить”, пройти тест нижче:
1. Яким був горобець:
а) веселим;
б) дурненьким:
в) сміливим
2. Скільки конопляних зерняток знайшов горобчик зі своїм товаришем:
а) сім;
б) шість;
в) три
3. До кого першого за порадою звернувся горобчик:
а) до курки;
б) до крука;
в) до сови
4. До кого по розум послала гава:
а) до бузька;
б) до сови;
в) до зозулі
5.Кому належать слова: “Хто дурнем вродився, той дурнем і згине”:
а) сова;
б) курка;
в) сорока
6. Які слова промовляв крук горобцю:
а) без розуму легше в світі жити та таки й веселіше;
б) не на те я мудра, щоб дурнів розуму навчати;
в) поки біди не знатимеш, то й розуму не матимеш
7. Хто навчив горобчика розуму;
а) сова;
б) крук;
в) біда
2. Українська мова.
- стр. 94 впр.180 спис.2 абзац, утворити форми прикметника
- стр. 106 впр.210 спис., поставити слова у Р. або Зн. відмінках
- стр.115 впр.225 записати математичні вирази словами, вживаючи прийменники від, до
- стр.122 впр.237 скласти за малюнками речення з особовими займенниками, зазначити особу та число займенників
3. Математика.
- стр.110 № 668 знайти частки та виконати перевірки
- стр.110 №-676 побудувати паралелепіпед
- стр.111-№678 розв'язати задачу
- стр.113- 699 розв язати приклади
4. Природознавство
- читати, зробити лепбук з тем: “Австралія”, “Антарктида”
- підготувати по 7-8 запитань до кожної з тем.
5. Я у світі.
- робота в зошитах стр. 11-13