День безпечного Інтернету

/Files/images/эмблема.png

За ініціативою європейських некомерційних організацій European SchoolNet та Insafe Захід запроваджено День безпечного Інтернету ( Safer Internet Day), який з 2004 року відзначається у вівторок другого тижня лютого.
День безпечного Інтернету має на меті досягнення об'єднання зусиль держави, бізнесу і громадськості для популяризації механізмів безпечної роботи в мережі, перш за все серед дітей та молоді.
Цього дня в багатьох країнах світу обговорюються:

Шляхи безпечного використання Інтернету молоддю,

питання інтернет-етики,

загрози протизаконного контенту.

ЩО ДИТИНІ ТРЕБА ЗНАТИ І РОБИТИ

• Ніколи не надавати персональну інформацію, відео, фото людям, яких добре не знаєш, і з ким не знайомий особисто.

• Не додавати до списку друзів нікого, з ким не знайомий у реальному житті.

• Нікому не давати своїх паролів. Переконатися, що дитячий профіль “приватний”/ “лише для друзів”, аби персональна інформація була в безпеці.

• Ніколи не відкривати е-mail листи та повідомлення від незнайомців. Там можуть міститися віруси, що зашкодять комп’ютеру.

• Ніколи не погоджуватися на зустрічі з незнайомцями.

• Негайно розказати батькам чи іншим дорослим, яким дитина довіряє, якщо в Інтернеті трапиться будь-яка неприємна, незрозуміла чи некомфортна ситуація.

Казка про золоті правила безпечного Інтернету

ПОРАДИ БАТЬКАМ

• Розмістити комп’ютер у спільній кімнаті, де ви зможете спостерігати за дитячою активністю в Інтернеті. Це також стосується використання лептопів, планшетів та мобільних пристроїв.

• Не варто давати молодшим школярам особисті мобільні пристрої з доступом до Інтернету.

• Використовувати безпечні налаштування та функції батьківського контролю аби уникнути дитячого доступу до неадекватного контенту.

• Почати з обмеженого доступу до Інтернету (чим молодша дитина, тим строгіші обмеження), а згодом встановлювати певні правила, які дитина виконуватиме, здобуваючи вашу довіру.

• Пояснити дитині об’єктивні причини і потребу в правилах та інструкціях, які ви пропонуєте.

• Залишатися доступними, “відкритими до питань” батьками, а “проблемні” ситуації, коли дитина вам довірилась, використовувати, як додаткові навчальні моменти.

Кiлькiсть переглядiв: 467